تعریف پارچه ارزان

نظرشمادرمورد خرید پارچه اینترنتی چیست؟ این روش چه مزایایی دارد و در آن چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟

این روزها شاهد آن هستیم که خرید آنلاین انواع پارچه ارزان، نخی، ترک، گیپور، مانتویی، هندی، ملحفه، مجلسی، چینی و غیره توسط اکثر مردم به خصوص تولیدی های پوشاک و پارچه فروشی های قدیمی و تازه تاسیس، در گوگل سرچ می شود.

هر روز به تعداد فروشگاه های آنلاین و سایت های اینترنتی فروش پارچه در سطح خرده و عمده افزوده می شود. تعداد بی شمار کانال تلگرام پارچه فروشی ها و عمده فروشان پارچه، ایجاد صفحات کسب و کار اینستاگرام و عضویت مشتریان در این صفحات اجتماعی، نشان دهنده علاقه طرفین به این گونه معامله است.

.

.

این امر نشان دهنده آن است که خریداران پارچه تمایل دارند علاوه بر اطلاع از قیمت فروش پارچه در بازار شهر خود از قیمت عمده و بدون واسطه آن پارچه نیز آگاهی پیدا کنند. همچنین بسیاری از افراد واقعا نمی دانند که برای خرید پارچه ارزان به کجا مراجعه کنند.

توجه کنید که ارزان بودن نرخ پارچه نیز تعریف و خصوصیات خود را دارد!

بازار خرید پارچه اینترنتی

مشخص است که هر فردی توانایی مراجعه به انواع بازارهای پارچه را ندارد. از سوی دیگر، افرادی که اقدام به این کار می کنند نمی توانند تمامی محصولات و قیمت ها را به صورت یکجا داشته باشند (مگر با خرید کفش آهنی) چه برسد به مقایسه و ارزیابی آن ها!

  • ایجاد یک بازار اینترنتی با شبکه گسترده می تواند به مصرف کنندگان هر محصولی در تمام نقاط کشور و حتی دنیا کمک کند تا در خانه یا محل کار خود بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
  • ابتدایی ترین کمک این پارچه فروشى سراسری و آنلاین به این صورت است که افراد می توانند کیفیت ها و نرخ ها را با هم مقایسه کنند و همچنین برای شناخت بهتر پارچه ها، مقالات مرتبط با آن ها را مطالعه کنند.
  • سامانه اینترنتی خرید و فروش پارچه به خریداران کمک می کند تا هم متناسب با نیاز خود پارچه تهیه کنند و هم از بابت قیمت، اطمینان خاطر داشته باشند.
  • خرید پارچه اینترنتی ، فرصت مناسبی برای تامین کنندگان پارچه و کارخانجات نساجی ایجاد می کند. به این صورت که با شناخت مزیت رقبا، به دلایل کاهش فروش خود پی ببرند و سعی بر بالا بردن کیفیت داشته باشند.
  • کارخانه های پارچه می توانند با برندی که دارند، تولیدات خود را به جامعه بیشتری از مشتریان معرفی کنند.

اکثر خریداران عمده پارچه مثل تولیدی های لباس، پارچه فروشی ها، بیمارستان ها، مدارس، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی به این موضوع پی برده اند که به جای پرسه زدن در بازار و اتلاف وقت، در منزل یا محل کار هم می توانند پارچه مورد نظر خود را با قیمت واقعی خریداری کنند. خریداران به احتمال زیاد در بازارها با واسطه ها روبرو می شوند و اگر خوش شانس باشند، واسطه دوم یا سوم با آن ها معامله خواهد کرد.

ترافیک، خطرات سفر، افزایش جمعیت، مشکلات روزمره، رقابت بین اصناف، کمبود وقت و کلاف درهم پیچیده بازار و شهر، مردم را ترغیب می کند که اکثر نیازهای خود، به خصوص پارچه را در اینترنت جستجو کنند.

یک سایت معتبر فروش پارچه می تواند در یک نگاه، تمام بازار، تنوعات جنس و رنگ، جدیدترین طرح های پارچه و مدل های روز را در اختیار شما قرار دهد، مراکز پخش پارچه را معرفی کند تا بدون دغدغه از طریق عمده فروشى های مرکزی و رسمی پارچه اقدام کنید.

چگونه و از کجا پارچه ارزان بخریم؟

خریداران پارچه، همیشه به دنبال آدرس و شماره تلفن پارچه فروشی ها و کارخانه های نساجی در شهر خود هستند.

بازار پارچه فروشان اصفهان، تهران، مشهد و یزد از پر رفت و آمدترین محل های عرضه پارچه است که اکثر پارچه فروشی ها و عمده فروشی های پارچه در آنجا قرار دارند.

از هر کجا که پارچه تهیه می کنید، در ابتدا به این نکته توجه کنید که پارچه با قیمت ارزان را با پارچه بی کیفیت اشتباه نگیرید. هر پارچه ای که در فروشگاه یا بازار بهای پایین دارد، نشان دهنده این نیست که شما در حال خرید مستقیم از کارخانه نساجی یا یک مرکز معتبر هستید.

مراقب باشید که فریب رازهایی که فروشندگان پارچه به شما نمی گویند را نخورید و در وهله اول با این رازها آشنا شوید.

در تهیه پارچه، به خصوص در متراژ بالا و عمده، باید دو نکته ارتباط با واحد معتبر توزیع پارچه و هزینه های ارسال بار خریداری شده را در نظر بگیرید.

هر محصولی در هر شهری که به وفور یافت می شود، در اصطلاح به آن شهر، قطب آن محصول می گویند و اما …

قطب تولید پارچه کجاست؟

یک خریدار همیشگی پارچه باید آدرس شاهراه تولیدات پارچه در ایران را بداند.

حرف از قطب پارچه که به میان می آید، بی شک نام اصفهان در ذهن شما نقش خواهد بست. شهر نساجی اصفهان که به منچستر شرق در عرصه نساجی و پارچه معروف است، بالاترین آمار تعداد کارخانجات پارچه های مختلف را دارد. پس از نصف جهان می توان شهرهای یزد، مازندران، تهران، قزوین و مشهد را از مدعیان تولید و تکمیل پارچه در کشور دانست.

هزینه باربری نکته مهم در خرید پارچه

برای خرید پارچه ارزان، باید هزینه های جانبی را به دقت بررسی کرد. بدون شک اگر عازم بازار شهرهای بزرگ مثل اصفهان یا تهران شوید، مخارج زیادی به شما تحمیل خواهد شد. با در نظر گرفتن هزینه هایی مثل: هزینه سوخت، دور بودن چند روزه از فضای کار و خطرات احتمالی سفر، عاقلانه ترین روش این است که به دنبال یافتن کانال ارتباطی با یک مرکز معتبر باشید تا خود آن مرکز، وظیفه عدل بندی و ارسال پارچه را به عهده گیرد. این نکته مهم را در نظر بگیرید که حتی المقدور در صورتی که برای تحویل سفارش عجله ندارید، از باربری ها برای ارسال عدل های پارچه استفاده کنید؛ اتوبوس ها و پایانه های مسافربری، هزینه های گزاف و بالایی از شما دریافت می کنند.

خرید عمده تیراژ بالا و نقدی پارچه

دو نکته در تهیه پارچه بسیار تاثیرگذار است و به صورت چشمگیری باعث شکسته شدن قیمت پارچه می شود.

مقدار خرید شما هرچه بیشتر باشد، کارخانه یا نمایندگی فروش موظف است تخفیف بیشتری به شما بدهد. این نکته در بهای خرید انواع منسوجات تاثیر بسزایی دارد. بیشتر واحدهای نساجی در خریدهای حجم بالای پارچه، هزینه حمل و نقل و باربری را نیز متقبل می شوند.

خرید چکی پارچه و به صورت مدت دار آن، از معضلات بازار و اقتصاد پارچه و نساجی است که به دلایل مختلف هم به ضرر مشتری و هم فروشنده پارچه خواهد بود. به راحتی با یک ماشین حساب متوجه اختلاف قیمت شدید میان خرید نقدی با چکی پارچه در سطح عدلی یا عمده خواهید شد.

در این بحبوحه چک بازی های بازار می توانید با خرید پارچه نقدی، فروشنده یا کارخانه پارچه را ملزم به دادن تخفیف خوبی کنید.

خرید عمده انواع پارچه ارزان

  • نام انواع پارچه های ارزان قیمت بازار چیست؟
  • ارزان سرای پارچه و یا پارچه فروشی های ارزان در تهران، شیراز، کرج، اصفهان، مشهد، اهواز و غیره کجا هستند؟
  • تهیه ارزان ترین پارچه های متری و کیلویی از کجا امکان پذیر است؟

با در نظر گرفتن مزیت های خرید پارچه اینترنتی، ارتباط با نمایندگی های عرضه پارچه و منسوجات، خرید عمده و نقدی، اطلاع از رازهای فروشندگان پارچه، قطب نساجی، هزینه های جانبی و باربری می توانید با آگاهی هرچه بیشتر، پارچه مورد نظر خود را تهیه کنید.

با توجه به نکات ذکر شده، در ادامه به بررسی فروش چند نوع پارچه می پردازیم.

9 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    محمد علی امیری خیلی خوب بود لطفا بیشتر توضیح بدهید ممنون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

نظرات، اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


» پیام هایی که حاوی کلمات رکیک و بی احترامی به دیگران باشد منتشر نخواهد شد.
» پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
» برای ارسال مستقیم انتقادات و پیشنهادات به دست مدیریت میتوانید «اینجا» کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.